Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPotyrała, Katarzynapl_PL
dc.contributor.authorGrochowalska, Magdalenapl_PL
dc.contributor.authorSajdera, Jolantapl_PL
dc.contributor.authorWnęk-Gozdek, Joannapl_PL
dc.contributor.authorWłodarczyk, Ewelinapl_PL
dc.contributor.authorZiarko, Andrzejpl_PL
dc.contributor.authorCzyż, Annapl_PL
dc.contributor.authorGałuszka, Izabellapl_PL
dc.contributor.authorSzkolak-Stępień, Annapl_PL
dc.contributor.authorVaškevič-Buś, Jovitapl_PL
dc.contributor.authorOcetkiewicz, Iwonapl_PL
dc.contributor.editorOcetkiewicz, Iwonapl_PL
dc.date.accessioned2017-11-21T16:18:34Z
dc.date.available2017-11-21T16:18:34Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.isbn978-83-8084-042-3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/2109
dc.description.abstractPublikacja jest efektem współpracy naukowej między Uniwersytetem Pedagogicznym im. KEN w Krakowie a Kuratorium Oświaty w Krakowie. Przybliża badania ewaluacyjne dotyczące edukacji na różnych poziomach w województwie małopolskim. Opracowana została w kontekście nowych kompetencji wymaganych od nauczycieli po wprowadzeniu ewaluacji do polskich szkół, na podstawie informacji i danych pozyskanych z raportów ewaluacyjnych sporządzonych przez wizytatorów-ewaluatorów, między innymi za pośrednictwem platformy npseo2.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherUniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydawnictwo Naukowe UP, Krakówpl_PL
dc.subjectszkołapl_PL
dc.subjectnauczaniepl_PL
dc.subjectocenapl_PL
dc.subjectnadzór pedagogicznypl_PL
dc.subjectorganizacja ucząca siępl_PL
dc.titleSzkoła jako organizacja ucząca się? : perspektywa ewaluacji zewnętrznejpl_PL
dc.typeBookpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord