Szkoła jako organizacja ucząca się? : perspektywa ewaluacji zewnętrznej
dc.contributor.author | Potyrała, Katarzyna | pl_PL |
dc.contributor.author | Grochowalska, Magdalena | pl_PL |
dc.contributor.author | Sajdera, Jolanta | pl_PL |
dc.contributor.author | Wnęk-Gozdek, Joanna | pl_PL |
dc.contributor.author | Włodarczyk, Ewelina | pl_PL |
dc.contributor.author | Ziarko, Andrzej | pl_PL |
dc.contributor.author | Czyż, Anna | pl_PL |
dc.contributor.author | Gałuszka, Izabella | pl_PL |
dc.contributor.author | Szkolak-Stępień, Anna | pl_PL |
dc.contributor.author | Vaškevič-Buś, Jovita | pl_PL |
dc.contributor.author | Ocetkiewicz, Iwona | pl_PL |
dc.contributor.editor | Ocetkiewicz, Iwona | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2017-11-21T16:18:34Z | |
dc.date.available | 2017-11-21T16:18:34Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.isbn | 978-83-8084-042-3 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/2109 | |
dc.description.abstract | Publikacja jest efektem współpracy naukowej między Uniwersytetem Pedagogicznym im. KEN w Krakowie a Kuratorium Oświaty w Krakowie. Przybliża badania ewaluacyjne dotyczące edukacji na różnych poziomach w województwie małopolskim. Opracowana została w kontekście nowych kompetencji wymaganych od nauczycieli po wprowadzeniu ewaluacji do polskich szkół, na podstawie informacji i danych pozyskanych z raportów ewaluacyjnych sporządzonych przez wizytatorów-ewaluatorów, między innymi za pośrednictwem platformy npseo2. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydawnictwo Naukowe UP, Kraków | pl_PL |
dc.subject | szkoła | pl_PL |
dc.subject | nauczanie | pl_PL |
dc.subject | ocena | pl_PL |
dc.subject | nadzór pedagogiczny | pl_PL |
dc.subject | organizacja ucząca się | pl_PL |
dc.title | Szkoła jako organizacja ucząca się? : perspektywa ewaluacji zewnętrznej | pl_PL |
dc.type | Book | pl_PL |