Szkoła jako organizacja ucząca się? : perspektywa ewaluacji zewnętrznej
Oglądaj/ Otwórz
Autor:
Potyrała, Katarzyna
Grochowalska, Magdalena
Sajdera, Jolanta
Wnęk-Gozdek, Joanna
Włodarczyk, Ewelina
Ziarko, Andrzej
Czyż, Anna
Gałuszka, Izabella
Szkolak-Stępień, Anna
Vaškevič-Buś, Jovita
Ocetkiewicz, Iwona
Redaktor:
Ocetkiewicz, Iwona
Wydawca:
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydawnictwo Naukowe UP, Kraków
ISBN: 978-83-8084-042-3
Język: pl
Słowa kluczowe:
szkołanauczanie
ocena
nadzór pedagogiczny
organizacja ucząca się
Data: 2017
Metadata
Pokaż pełny rekordStreszczenie
Publikacja jest efektem współpracy naukowej między Uniwersytetem Pedagogicznym im. KEN w Krakowie a Kuratorium
Oświaty w Krakowie. Przybliża badania ewaluacyjne dotyczące edukacji na różnych poziomach w województwie
małopolskim. Opracowana została w kontekście nowych kompetencji wymaganych od nauczycieli po wprowadzeniu ewaluacji
do polskich szkół, na podstawie informacji i danych pozyskanych z raportów ewaluacyjnych sporządzonych przez
wizytatorów-ewaluatorów, między innymi za pośrednictwem platformy npseo2.