Szkoła jako organizacja ucząca się? : perspektywa ewaluacji zewnętrznej
Author:
Potyrała, Katarzyna
Grochowalska, Magdalena
Sajdera, Jolanta
Wnęk-Gozdek, Joanna
Włodarczyk, Ewelina
Ziarko, Andrzej
Czyż, Anna
Gałuszka, Izabella
Szkolak-Stępień, Anna
Vaškevič-Buś, Jovita
Ocetkiewicz, Iwona
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-editor:
Ocetkiewicz, Iwona
Publisher:
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydawnictwo Naukowe UP, Kraków
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-isbn: 978-83-8084-042-3
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Subject:
szkołanauczanie
ocena
nadzór pedagogiczny
organizacja ucząca się
Date: 2017
Metadata
Show full item recordAbstract
Publikacja jest efektem współpracy naukowej między Uniwersytetem Pedagogicznym im. KEN w Krakowie a Kuratorium
Oświaty w Krakowie. Przybliża badania ewaluacyjne dotyczące edukacji na różnych poziomach w województwie
małopolskim. Opracowana została w kontekście nowych kompetencji wymaganych od nauczycieli po wprowadzeniu ewaluacji
do polskich szkół, na podstawie informacji i danych pozyskanych z raportów ewaluacyjnych sporządzonych przez
wizytatorów-ewaluatorów, między innymi za pośrednictwem platformy npseo2.