Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMagiera, Elżbieta
dc.date.accessioned2015-05-15T11:27:40Z
dc.date.available2015-05-15T11:27:40Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationW kręgu dawnych i współczesnych teorii wychowania : uczeń – szkoła - nauczyciel / pod red. Katarzyny Dormus i Ryszarda lęczki. - Kraków, 2012. - S. [507]-527 (Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, ISSN 2300-2689 ; 1)pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/271
dc.description.abstractIn the 1930s, the Polish Teachers Union started to actively promote the benefits of setting up cooperatives. More specifically, the organization promoted student cooperatives as a way of educating the youth and teacher cooperatives as a self-help effort. As a result, cooperatives became a common occurrence in Polish schools.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectcooperativespl_PL
dc.subjectPolish Teachers Unionpl_PL
dc.subjectself-helppl_PL
dc.titleDziałalność Związku Nauczycielstwa Polskiego w zakresie propagowania spółdzielczości w Polsce międzywojennej w latach 1930–1939pl_PL
dc.title.alternativeThe Role of the Polish Teachers Union in Promoting Cooperatives in Poland During the Years 1930–1939pl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord