• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WGB)
  • Artykuły naukowe (WGB)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WGB)
  • Artykuły naukowe (WGB)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Problematyka wycieczek geograficznych po Bułgarii

Thumbnail
View/Open
Problematyka wycieczek... (674.8Kb)
Author:
Nowak, Władysław A.
Ziętara, Tadeusz
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1968, Z. 30, Prace Geograficzne 4, s. 247-[256]
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Date: 1968
Metadata
Show full item record
Abstract
The article is founded upon experience derived from the authors’ stays with youth groups in Bulgaria: on the example of several routes they have been able to prove how within the same expense, the same time and following the same route it was possible to extend the land-exploring problems during hours which had not been organized or provided for by Bulgarians responsible for the organization of the excursions.
URI
http://hdl.handle.net/11716/3704
Collections
  • Artykuły naukowe (WGB)
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Geograficzne

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image