• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Humanistycznych (WH)
  • Artykuły naukowe (WH)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Humanistycznych (WH)
  • Artykuły naukowe (WH)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Looking for predictors of attitudes towards mainstreaming of exceptional children

Thumbnail
View/Open
0055_20151014_mg_ra_looking_for_predictors_j_kossewska.pdf (512.1Kb)
Author:
Kossewska, Joanna
Publisher:
Šiaulių Universitetas
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-issn: 1392-5369
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Specialusis Ugdymas, 2006 1 (14), s. 67-75.
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: en
Subject:
attitudes
education
exceptional children
mainstreaming
teacher
Date: 2006
Metadata
Show full item record
Abstract
The paper presents five various areas where the research has been conducted. The main part of the paper is description of researches related to personality characteristics of teachers (Kossewska, 2000; Kliś, Kossewska, 2000). These studies were designed to examine whether any individual differences determine the attitudes of teachers towards mainstreaming and whether they have impact on teacher training practice.
URI
http://hdl.handle.net/11716/386
Collections
  • Artykuły naukowe (WH)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image