• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Geograficzne
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Geograficzne
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Żłobki krasowe w Pasmie Zelejowskim

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Żłobki krasowe... (1.099MB)
Autor:
Rzepa, Czesław
Źródło: Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1974, Z. 55, Prace Geograficzne 6, s. 135-[146]
Język: pl
Data: 1974
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
The paper contains a detailed analysis of the karstic grooves in the Zelejowa Mountain Range (the Świętokrzyski Mountains). In the final part of the paper the author attempts to classify them. They are best developed along the highest parts of the slopes. Among all the karstic grooves the crevice ones prevail.
URI
http://hdl.handle.net/11716/4187
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Geograficzne

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image