Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorŁazarska, Danutapl_PL
dc.date.accessioned2019-03-05T14:59:28Z
dc.date.available2019-03-05T14:59:28Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationKiedy przekraczanie granic pozwala myśleć inaczej : Maria Skłodowska-Curie / pod red. Zofii Budrewicz, Marii Sienko, Małgorzaty Pamuły-Behrens. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2013. - S. 149-[174].pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/4349
dc.description.abstractThe basis for the article is an analysis of high school students’ statements on Maria Skłodowska-Curie. The author analyses the scope of information on Skłodowska the students had, as well as the students’ written essays based on their readings of the Nobel prize winner’s notes. The author analyses high school students’ reflection on Skłodowska as a means of generating a portrait of both Madame Curie and the students themselves, as well as what these portraits mean in terms of exceeding the limits of thinking of oneself and of the Other.en_EN
dc.language.isoplpl_PL
dc.titleMadame Curie – Inna? Kiedy przekraczanie granic pozwala licealistom myśleć inaczejpl_PL
dc.title.alternativeMadame Curie – the Other One? When crossing borders allows high school students to think differentlyen_EN
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord