• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Humanistycznych (WH)
  • Artykuły naukowe (WH)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Humanistycznych (WH)
  • Artykuły naukowe (WH)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Typologiczne ujęcie tradycyjnej kultury ludowej

Thumbnail
View/Open
Typologiczne ujęcie tradycyjnej... (672.4Kb)
Author:
Komendera, Antoni
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1981, Z. 70, Prace Filozoficzne 3, s. 77-91
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Date: 1981
Metadata
Show full item record
Abstract
The popular culture in its traditional form reflected a historical phase in the social and economic development of polish countryside. It was adequate to the social life of so-called relatively closed local rural communities. The present essay is an attempt of a synthetical characterization of this culture. The description is based upon the results of the empirical and theoretical studies of numerous investigators of polish rural culture.
URI
http://hdl.handle.net/11716/4474
Collections
  • Artykuły naukowe (WH)
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Filozoficzne

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image