• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Fizyczne
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Fizyczne
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Dielektryczne własności monokryształów roztworów stałych TGS-TGS-e

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Dielektryczne własności monokryształów... (564.6KB)
Autor:
Dudek, Julian
Stawowy, Krystyna
Źródło: Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1980, Z. 73, Prace Fizyczne 3, s. 23-36
Język: pl
Data: 1980
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Temperature dependence of the electric permeability and of the spontaneous polarization were studied. A systematic change in chemical composition was observed during the growth process. The ageing process dependence on the chemical composition was also measured.
URI
http://hdl.handle.net/11716/4517
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Fizyczne

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image