Search
Now showing items 1-5 of 5
Kryzys instytucji w polskim współczesnym dyskursie politycznym
(2016)
Social sciences literature poses the question “how do institutions think?”. The aim of the
author of the present paper is to present the way media shape the perception of institutions,
in particular institutions of ...
Informacja i dezinformacja w przestrzeni publicznej. Wprowadzenie do problematyki
(2021)
The media are considered political and, as the fourth power, they actively communicate in the
public space. They create information and disinformation through persuasion. Persuasion is one management tool and
is used ...
Prawdziwy ekspert czy wytwór medialny? Analiza zjawiska kreowania ekspertów na potrzeby programów rozrywkowych
(2013)
Posłuszeństwo wobec autorytetów jest zwykle w życiu człowieka zachowaniem wynikającym z ukształtowania
ról społecznych. O posiadaniu autorytetu w danym społeczeństwie decyduje wiele czynników, często jest
nim dysponowanie ...
Wykluczenie społeczne a wykluczenie medialne
(2013)
Media zawsze zarezerwowane były dla wybranych grup społecznych, albowiem nie dla wszystkich
chętnych istnieje w nich miejsce. Stosownym terminem ukazującym istotę tego problemu jest wykluczenie.
Analogicznie do wykluczenia ...
Przemiany tożsamości w ukraińskiej kulturze masowej. Wpływ mediów
(2013)
Autor analizuje główne etapy ukraińskiej tożsamości w kontekście kultury popularnej. Głównym celem
badania jest określenie wpływów środków komunikowania na problem tożsamości i jej transformacji.
W artykule przedstawiono ...