dc.contributor.author | Sroka, Olga | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2019-05-31T12:14:10Z | |
dc.date.available | 2019-05-31T12:14:10Z | |
dc.date.issued | 1983 | |
dc.identifier.citation | Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1983, Z. 86, Prace Romanistyczne 1, s. 185-[206] | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/5029 | |
dc.description.abstract | Artykuł zawiera krótką historię zastosowania TV w obwodzie zamkniętym w różnych dziedzinach w świecie i jej
początki w procesie nauczania. Podaje przykłady rozwoju tego nowego środka nauczania i różnorodne formy jego
wykorzystania w szkolnictwie.
Artykuł najwięcej miejsca poświęca wykorzystaniu TV w obwodzie zamkniętym w procesie przygotowania przyszłej kadry
nauczającej, organizacji pracy, przedstawia również wyniki i uwagi krytyczne. | pl_PL |
dc.language.iso | fr | pl_PL |
dc.title | Le circuit ferme de la television au service de l'enseigment et en particulier son role dans la formation des maitres | fr_FR |
dc.title.alternative | Wykorzystanie tv w obwodzie zamkniętym w nauczaniu a w szczególności w przygotowaniu przyszłej kadry nauczycielskiej | pl_PL |
dc.type | Article | pl_PL |