Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSroka, Olgapl_PL
dc.date.accessioned2019-05-31T12:14:10Z
dc.date.available2019-05-31T12:14:10Z
dc.date.issued1983
dc.identifier.citationRocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1983, Z. 86, Prace Romanistyczne 1, s. 185-[206]pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/5029
dc.description.abstractArtykuł zawiera krótką historię zastosowania TV w obwodzie zamkniętym w różnych dziedzinach w świecie i jej początki w procesie nauczania. Podaje przykłady rozwoju tego nowego środka nauczania i różnorodne formy jego wykorzystania w szkolnictwie. Artykuł najwięcej miejsca poświęca wykorzystaniu TV w obwodzie zamkniętym w procesie przygotowania przyszłej kadry nauczającej, organizacji pracy, przedstawia również wyniki i uwagi krytyczne.pl_PL
dc.language.isofrpl_PL
dc.titleLe circuit ferme de la television au service de l'enseigment et en particulier son role dans la formation des maitresfr_FR
dc.title.alternativeWykorzystanie tv w obwodzie zamkniętym w nauczaniu a w szczególności w przygotowaniu przyszłej kadry nauczycielskiejpl_PL
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord