• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WMFT)
  • Artykuły naukowe (WMFT)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WMFT)
  • Artykuły naukowe (WMFT)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Otrzymywanie ferroelektrycznych ceramik o dużej gęstości

Thumbnail
View/Open
Otrzymywanie ferroelektrycznych ceramik... (383.2Kb)
Author:
Klewcow, A.N.
Panicz, A.E.
Fiesienko, E.G.
Kuś, Czesław
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1984, Z. 91, Prace Fizyczne 4, s. 149-157
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Date: 1984
Metadata
Show full item record
Abstract
The method of hot pressing permits to obtain the ceramics of high density. It consist in simulate neons application of high temperature and pressure on charge made of pressed powder. The authors elaborated several devices of hot pressing (UGP-1M, UGPWT-10, UGP-70 and UGP-110). Criteria for obtaing the ferroelectric ceramics posessing repetitive properties were obtained.
URI
http://hdl.handle.net/11716/5222
Collections
  • Artykuły naukowe (WMFT)
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Fizyczne

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image