• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WMFT)
  • Artykuły naukowe (WMFT)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WMFT)
  • Artykuły naukowe (WMFT)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Wpływ domieszek na własności elektryczne $NaNbO_3$

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Wpływ domieszek na własności... (319.5KB)
Autor:
Kuś, Czesław
Rajewski, I.P.
Źródło: Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1986, Z. 103, Prace Fizyczne 5, s. 7-12
Język: pl
Data: 1986
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Influence of the modifiers Ba, Ca, La and Ti on electric properties of $NaNbO_3$ was studied. Data concerning their influence on electric conductivity, dielectric permeability and Curie point are presented. Dependance of those quantities on the radius of the corresponding ions was determined.
URI
http://hdl.handle.net/11716/5398
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Artykuły naukowe (WMFT)
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Fizyczne

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image