• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Humanistycznych (WH)
  • Artykuły naukowe (WH)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Humanistycznych (WH)
  • Artykuły naukowe (WH)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Jean Reverzy, témoin du passage

Thumbnail
View/Open
Jean Reverzy... (154.4Kb)
Author:
Rougé, Dominique
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 18, Studia Romanica 2 (2003), s. [47]-57
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: fr
Date: 2003
Metadata
Show full item record
Abstract
Artykuł ukazuje postać Jeana Reverzy (1914-1959); lekarza i pisarza lyońskiego, dla którego te dwa rodzaje działalności były nierozerwalne. W swych dwóch pierwszych powieściach, Reverzy przedstawia lekarza, który, pomimo wyczerpania, nie opuszcza swego chorego aż do jego śmierci. Lekarz-świadek i towarzysz niedoli, porzucający zamożne środowisko lekarzy, by zamieszkać w nędznej dzielnicy, zafascynowany jest równocześnie osobą swego pogardzanego mistrza, profesora Joberton de Belleville.
URI
http://hdl.handle.net/11716/5713
Collections
  • 2003, Studia Romanica 2
  • Artykuły naukowe (WH)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image