• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Mathematica
  • 2003, Studia Mathematica 3
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Mathematica
  • 2003, Studia Mathematica 3
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

POWER SET-problems with understanding the idea

Thumbnail
View/Open
POWER SET-problems... (262.4Kb)
Author:
Drygała, Danuta
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 16, Studia Mathematica 3 (2003), s. [39]-44
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: en
Date: 2003
Metadata
Show full item record
Abstract
The article concerns some symbols introduced in the first year of mathematics studies and problems of understanding them by students. We will show it in the idea of power set. A sequence of didactic activities proposed to students will be presented, around the of associative and commutative properties of multiplication in the power set of natural numbers. Also, I will propose a specific procedure of introducing the “power set” idea in the course involving this subject, which will exclude any problems encountered previously.
URI
http://hdl.handle.net/11716/5729
Collections
  • 2003, Studia Mathematica 3

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image