• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Mathematica
  • 2003, Studia Mathematica 3
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Mathematica
  • 2003, Studia Mathematica 3
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Space imagination as a precondition for geometry learning

Thumbnail
View/Open
Space imagination as a precondition... (208.1Kb)
Author:
Stopenová, Anna
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 16, Studia Mathematica 3 (2003), s. [253]-257
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: en
Date: 2003
Metadata
Show full item record
Abstract
In the contribution, some experience acquired in the university education of primary school prospective teachers of mathematics will be presented. Space imagination is the ability needed by everyone. Prospective teachers should know activities, which develop space imagination of pupils and should use them in their teaching.
URI
http://hdl.handle.net/11716/5763
Collections
  • 2003, Studia Mathematica 3

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image