• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WMFT)
  • Artykuły naukowe (WMFT)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WMFT)
  • Artykuły naukowe (WMFT)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kalkulatory graficzne i komputery a testy istotności

Thumbnail
View/Open
Kalkulatory graficzne... (206.2Kb)
Author:
Wołodźko, Stanisław
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 5, Studia Ad Calculum Probabilitatis Eiusque Didacticam Pertinentia 1 (2001), s. [185]-190
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Date: 2002
Metadata
Show full item record
Abstract
In the first part of this paper we show how to determine, using a CASIO graphic calculator, the power of a significance test. The suitable programmes, prepared by the author, are attached in the annex. In the second part we discuss some abilities of the computer programme MATHEMATICA to make graphs of the power functions of significance test.
URI
http://hdl.handle.net/11716/5808
Collections
  • 2002, Studia ad Calculum Probabilitatis Eiusque Didacticam Pertinentia 1
  • Artykuły naukowe (WMFT)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image