Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKorendo, Martapl_PL
dc.date.accessioned2019-09-24T15:35:13Z
dc.date.available2019-09-24T15:35:13Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.citationAnnales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 31, Studia Logopaedica 1 (2006), s. [569]-580pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/5995
dc.description.abstractThe author of the paper emphasizes the necessity of preparing a minimum curriculum for dyslectic children. To adjust standard curricula properly to the needs and abilities of such a group of pupils, it is necessary to have some knowledge of dyslexia and understanding problems that a dyslectic pupil faces at school. The author shows some curriculum contents which may cause difficulties to children suffering from dyslectic disorders.en_EN
dc.language.isoplpl_PL
dc.titleJak uczyć dzieci dyslektyczne? - uwagi praktykapl_PL
dc.title.alternativeHow to teach dyslexic children? Practician's remarksen_EN
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord