• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Mathematica
  • 2004, Studia Mathematica 4
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Mathematica
  • 2004, Studia Mathematica 4
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Strong maximum principles for implicit parabolic functional-differential problems together with initial inequalities

Thumbnail
View/Open
Strong maximum principles... (185.3Kb)
Author:
Byszewski, Ludwik
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 23, Studia Mathematica 4 (2004), s. [9]-16
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: en
Date: 2004
Metadata
Show full item record
Abstract
The aim of the paper is to give strong maximum principles for implicit non-linear parabolic functional-differential problems together with initial inequalities in relatively arbitrary (n+1)-dimensional time - space sets more general than cylindrical domain.
URI
http://hdl.handle.net/11716/6121
Collections
  • 2004, Studia Mathematica 4

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image