• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Mathematica
  • 2004, Studia Mathematica 4
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Mathematica
  • 2004, Studia Mathematica 4
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Oriented angles in affine space

Thumbnail
View/Open
Oriented angles in affine space (203.0Kb)
Author:
Waliszewski, Włodzimierz
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 23, Studia Mathematica 4 (2004), s. [231]-242
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: en
Date: 2004
Metadata
Show full item record
Abstract
The concept of a smooth oriented angle in an arbitrary affine space is introduced. This concept is based on a kinematics concept of a run. Also, a concept of an oriented angle in such a space is considered. Next, it is shown that the adequacy of these concepts holds if and only if the affine space, in question, is of dimension 2 or 1.
URI
http://hdl.handle.net/11716/6139
Collections
  • 2004, Studia Mathematica 4

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image