• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Humanistycznych (WH)
  • Artykuły naukowe (WH)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Humanistycznych (WH)
  • Artykuły naukowe (WH)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Wykorzystanie elementów nauczania w metodach badania dojrzałości szkolnej

Thumbnail
View/Open
Wykorzystanie elementów nauczania... (522.0Kb)
Author:
Beauvale, Lidia
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1988, Z. 120, Prace Psychologiczne 2, s. 163-176
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Date: 1988
Metadata
Show full item record
Abstract
Various kinds of diagnostic techniques with instructional components are regarded on the background of traditional methods for the study of school readiness. The author presents profits and possibilities of their using in educational practice. In agreement with the presented point of view, only standardized diagnostic techniques with educational components are entirely adequate to investigate developmental abilities of low school readiness children. Postulated changes by the author in the diagnostic procedure are based on Rubinstein’s and Vygotsky’s theoretical conceptions.
URI
http://hdl.handle.net/11716/6252
Collections
  • Artykuły naukowe (WH)
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Psychologiczne

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image