• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Romanistyczne
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Romanistyczne
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

La cohérence du texte sur la base du chapitre choisi de "Julie ou la dissolution" de Marcel Moreau

Thumbnail
View/Open
La cohérence du texte... (498.6Kb)
Author:
Rozmus, Renata
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1991, Z. 139, Prace Romanistyczne 3, s. 237-249
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: fr
Date: 1991
Metadata
Show full item record
Abstract
Problem spójności tekstu można rozpatrywać w aspekcie semantycznym i strukturalnym. Artykuł stanowi próbę ukazania mechanizmów spójnościowych dotyczących płaszczyzny semantycznej. Analiza poszczególnych akapitów i powiązań między nimi w oparciu o rozdział „Julie ou la dissolution” Marcela Moreau ma na celu zbadanie, czy tekst jej poddany jest spójny. Bada się w szczególności warunek jedności tematycznej i sposób w jaki ten warunek jest realizowany.
URI
http://hdl.handle.net/11716/6617
Collections
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Romanistyczne

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image