• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WMFT)
  • Artykuły naukowe (WMFT)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WMFT)
  • Artykuły naukowe (WMFT)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Metody syntezy diamentu

Thumbnail
View/Open
Metody syntezy diamentu (194.1Kb)
Author:
Jaworska, Lucyna
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 32, Studia Technica 1 (2006), s. [59]-64
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Subject:
diamond
HT-HP method of crystallization
CVD crystallization
properties
applications
Date: 2006
Metadata
Show full item record
Abstract
In the paper, some of the most popular methods of diamond synthesis are presented. Methods of graphite- and other carbonaceous starting materials conversion to diamond, as well as low-pressure methods of diamond synthesis are demonstrated. The carbon phase diagram and areas of diamond-obtaining are shown. Some examples of diamond application are presented.
URI
http://hdl.handle.net/11716/6702
Collections
  • 2006, Studia Technica 1
  • Artykuły naukowe (WMFT)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image