• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Mathematica
  • 2007, Studia Mathematica 6
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Mathematica
  • 2007, Studia Mathematica 6
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Upper estimates of complexity of algorithms for multi-peg Tower of Hanoi problem

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Upper estimates of complexity... (206.1KB)
Autor:
Novikov, Sergey
Źródło: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 45, Studia Mathematica 6 (2007), s. [57]-66
Język: en
Data: 2007
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
There are proved upper explicit estimates of complexity of algorithms: for multi-peg Tower of Hanoi problem with the limited number of disks, for Reve’s puzzle and for 5-peg Tower of Hanoi problem with the free number of disks.
URI
http://hdl.handle.net/11716/6838
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2007, Studia Mathematica 6

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image