Search
Now showing items 1-4 of 4
Prawda, postprawda, fałsz – konteksty medialnych kryzysów wizerunkowych na przykładzie kampanii promocyjnej i reklamowej filmu pt. Botoks
(2019)
Przedmiot badań stanowią: analiza taktyk, jakimi posłużono się w mediach (głównie społecznościowych),
w kontekście mechanizmów przepływu informacji w sieci w dobie deficytu
percepcji i uwagi; opisanie ról uczestników ...
Postprawda w dyskursie publicznym w kontekście logiki klasycznej i logiki rozmytej
(2019)
W pracy zaprezentowano dwa nurty dyskusji na temat postprawdy. Pierwszy konserwatywno-
krytyczny, zasadzający się na konieczności odrzucenia tego pojęcia jako nienaukowego
i szkodliwego. W tym kontekście uznano bowiem, ...
Krytyczna analiza przekazów medialnych w czasach postprawdy – podstawowe definicje i rekomendacje
(2019)
Artykuł stanowi wprowadzenie do zagadnienia krytycznej analizy przekazów medialnych
w czasach tzw. postprawdy. W części pierwszej znajdziemy uporządkowane informacje na
temat fake newsów oraz ich rozróżnienie na ich dwa ...
Postprawda jako narzędzie konstruowania rzeczywistości: przykład Amber Gold
(2019)
Autorzy diagnozują współczesność jako zdominowaną przez medialne kreacje, koncentrują
się przy tym na pojęciu postprawdy. Wskazują na sposoby konstruowania wiarygodnych obrazów
rzeczywistości poprzez specjalne strategie ...