• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia de Cultura
  • Search
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia de Cultura
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-4 of 4

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Prawda, postprawda, fałsz – konteksty medialnych kryzysów wizerunkowych na przykładzie kampanii promocyjnej i reklamowej filmu pt. Botoks 

Cymanow-Sosin, Klaudia; Ciechanowski, Marcin; Podlewski, Tomasz (2019)
Przedmiot badań stanowią: analiza taktyk, jakimi posłużono się w mediach (głównie społecznościowych), w kontekście mechanizmów przepływu informacji w sieci w dobie deficytu percepcji i uwagi; opisanie ról uczestników ...
Thumbnail

Postprawda w dyskursie publicznym w kontekście logiki klasycznej i logiki rozmytej 

Łakomy, Mirosław (2019)
W pracy zaprezentowano dwa nurty dyskusji na temat postprawdy. Pierwszy konserwatywno- krytyczny, zasadzający się na konieczności odrzucenia tego pojęcia jako nienaukowego i szkodliwego. W tym kontekście uznano bowiem, ...
Thumbnail

Krytyczna analiza przekazów medialnych w czasach postprawdy – podstawowe definicje i rekomendacje 

Stoch, Magdalena (2019)
Artykuł stanowi wprowadzenie do zagadnienia krytycznej analizy przekazów medialnych w czasach tzw. postprawdy. W części pierwszej znajdziemy uporządkowane informacje na temat fake newsów oraz ich rozróżnienie na ich dwa ...
Thumbnail

Postprawda jako narzędzie konstruowania rzeczywistości: przykład Amber Gold 

Bogacz, Monika; Pieniążek, Marek (2019)
Autorzy diagnozują współczesność jako zdominowaną przez medialne kreacje, koncentrują się przy tym na pojęciu postprawdy. Wskazują na sposoby konstruowania wiarygodnych obrazów rzeczywistości poprzez specjalne strategie ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorBogacz, Monika (1)Ciechanowski, Marcin (1)Cymanow-Sosin, Klaudia (1)Pieniążek, Marek (1)Podlewski, Tomasz (1)Stoch, Magdalena (1)Łakomy, Mirosław (1)Subjectpost-truth (4)
postprawda (4)
advertising (1)classical logic (1)counter-actuality (1)crisis (1)critical media analysis (1)culture (1)ethics (1)etyka (1)... View MoreDate Issued
2019 (4)
Has File(s)Yes (4)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image