Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 34
„Król popu nie żyje! Zapraszamy Państwa na spektakl”. Śmierć i umieranie w kulturze celebrytów
(2010)
The subject matter of this article includes the beginning of Michael Jackson’s career, his
presence in the media, the strategies of creating his public identity as a pop-culture star and
a celebrity, his significance in ...
Edukacja telewizyjna jako forma edukacji kulturowej (ujęcie psychokulturowe)
(2014)
The purpose of this article is to show the need for television competence development in
various forms of home education. This issue is shown in the perspective of psychology of
child development, mainly social, emotional, ...
Kompetencje cyfrowe we współczesnej cywilizacji medialnej
(2016)
Celem artykułu jest ukazanie roli kompetencji cyfrowych w świetle wybranych dyrektyw
i wskazań UE oraz w odniesieniu do ich modelowego ujęcia zaprezentowanego w polskim
Ramowym Katalogu Mediów Cyfrowych z 2014 roku. ...
Psychologiczna praca z filmem: prezentacja autorskiej metody „Patrz mądrzej”
(2017)
Celem artykułu jest przedstawienie metody „Patrz mądrzej”, w której wykorzystano film
jako przekaz wielokodowy, intermedialny i narracyjny; dzięki tym atrybutom może być
wykorzystywany do działań edukacyjnych i ...
Kompetencje audiowizualne dzieci postulowane przez przekaz a poziom i zakres jego rozumienia
(2019)
Dzieci w wieku poniemowlęcym i przedszkolnym oraz ich opiekunowie tworzą w Polsce
i na świecie potężną grupę konsumentów mediów oraz powiązanych z nimi produktów (np.
gadżety, zabawki, produkty spożywcze, kosmetyki ...
Cyberpsychologia. Nowe perspektywy badania mediów i ich użytkowników
(2018)
Celem artykułu jest syntetyczne przedstawienie genezy i kierunków rozwoju cyberpsychologii
oraz jej związków z innymi dyscyplinami nauki, jak również wskazanie możliwości
wykorzystania badań cyberpsychologicznych w ...