• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WMFT)
  • Artykuły naukowe (WMFT)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WMFT)
  • Artykuły naukowe (WMFT)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Projektowanie regulatorów konwencjonalnych metodą syntezy bezpośredniej

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Projektowanie regulatorów... (229.7KB)
Autor:
Jaracz, Kazimierz
Vítečková, Miluše
Źródło: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 52, Studia Technica 2 (2008), s. [73]-81
Język: pl
Słowa kluczowe:
direct synthesis
PID
PD
time delay
Data: 2008
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
The paper is devoted to a conventional controller design by the direct synthesis method. On the basis of synthesis equation for the first order plant plus time delay the computational formulas for controller adjustable parameters are derived.
URI
http://hdl.handle.net/11716/7266
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2008, Studia Technica 2
  • Artykuły naukowe (WMFT)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image