• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WMFT)
  • Artykuły naukowe (WMFT)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WMFT)
  • Artykuły naukowe (WMFT)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Komputerowa analiza przepływu powietrza na powierzchni karoserii samochodowej

Thumbnail
View/Open
Komputerowa analiza przepływu... (460.8Kb)
Author:
Kowalski, Marcin
Bogdanowicz, Piotr
Jura, Jerzy
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 52, Studia Technica 2 (2008), s. [90]-94
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Subject:
computer simulation
airflow
aerodynamic resistance
CosmosFloWorks
Date: 2008
Metadata
Show full item record
Abstract
In this work the computer analysis of airflow arround car body was made. The pressure on front surface of truck and airflow trajectories for different cab profiles were calculated. The calculations were carried out using CosmosFloWorks commercial software based on finite element method.
URI
http://hdl.handle.net/11716/7268
Collections
  • 2008, Studia Technica 2
  • Artykuły naukowe (WMFT)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image