dc.contributor.author | Górowski, Jan | pl_PL |
dc.contributor.author | Łomnicki, Adam | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2020-07-03T12:40:20Z | |
dc.date.available | 2020-07-03T12:40:20Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.citation | Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 36, Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia 1 (2006), s. [67]-73 | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/7406 | |
dc.description | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna
Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.description.abstract | The paper contains some theorems (with proofs) from numbers
divisibility theory, and suggestions how to use them in the process of teacher
training, which provide good opportunities for developing students'
creative attitude in the process of discovering new facts in elementary
mathematics. | en_EN |
dc.description.sponsorship | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna
Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.title | O cechach podzielności liczb i odkrywaniu twierdzeń | pl_PL |
dc.type | Article | pl_PL |