dc.contributor.author | Cieszyńska, Jagoda | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2020-07-07T09:57:20Z | |
dc.date.available | 2020-07-07T09:57:20Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.citation | Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 37, Studia Historicolitteraria 6 (2006), s. [239]-246 | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/7439 | |
dc.description | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna
Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.description.abstract | The author presents her own idea of implementing diaries as one of the techniques of cognitive and existential analysis. She suggests to use the diary/memoir also in therapy through positive disintegration. | en_EN |
dc.description.sponsorship | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna
Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.title | Pamiętnik jako forma terapii | pl_PL |
dc.title.alternative | Diary as a Form of Therapy | en_EN |
dc.type | Article | pl_PL |