• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Humanistycznych (WH)
  • Artykuły naukowe (WH)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Humanistycznych (WH)
  • Artykuły naukowe (WH)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kształtowanie postawy kreatywnej użytkowników informacji na przykładzie doświadczeń bibliotek duńskich i holenderskich

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Kształtowanie postawy kreatywnej... (2.289MB)
Autor:
Batorowska, Hanna
Kosętka, Halina
Źródło: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 39, Studia Ad Bibliothecarum Scientiam Pertinentia 4 (2006), s. [143]-155
Język: pl
Data: 2006
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
The clients of modern libraries have precisely defined needs, and the existence of libraries depends on the way in which those needs are satisfied. An unquestionable determinant of the library functioning is the adoption of a client-friendly orientation. Ignoring the demand for new forms of services, the quality of service and a different work-style of the modern information users will inevitably lead to the realization of the catastrophic scenarios of school and library development. A library is not an institution that merely serves gathering, storing and granting access to information; it is not a centre for transmitting and processing data. Such thinking, typical of informatics, devastates the ideology of library and entitles local authorities to make motions to close libraries and promote exclusively electronic forms of communication. Therefore the challenge to the modern libraries is to work out new forms and methods of cooperation with the information users of the post-modern era, and to harmonize those methods with the process of creating the organizational culture of a client-oriented library. However, it is not necessary to invent everything from scratch. Many interesting suggestions and solutions can be found in the work of libraries functioning in countries that possess longer and richer experience in this field.
URI
http://hdl.handle.net/11716/7528
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2006, Studia ad Bibliothecarum Scientiam Pertinentia 4
  • Artykuły naukowe (WH)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image