O koncepcji mikroświata - propozycja nauczania wybranych elementów matematyki z uwzględnieniem języka LOGO
View/ Open
Author:
Magdoń, Maria
Pasznicka, Agata
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1992, Z. 157, Prace z Zastosowań Informatyki w Nauczaniu 1, s. 183-204
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Date: 1992
Metadata
Show full item recordDescription:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".Abstract
Some research, carried out by Richard Noss and Celia Hoyles in order to explore their idea of "microworld" –
teaching mathematics in a structured Logo environment, are described and compared with results obtained in one of
Polish schools. Three easy examples, connected with that idea, are added as a suggestion for teachers to use them
during lessons of mathematics.