Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSznajder, Mariapl_PL
dc.contributor.authorKłosowski, Lechpl_PL
dc.date.accessioned2020-10-04T11:01:52Z
dc.date.available2020-10-04T11:01:52Z
dc.date.issued1996
dc.identifier.citationRocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1996, Z. 182, Prace z Dydaktyki Matematyki 4, s. 93-101pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/8106
dc.descriptionDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.description.sponsorshipDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.titleTrudności dzieci głuchych w procesie kształtowania pojęć matematycznych i rola komputera jako środka pośredniczącego w komunikacji między nauczycielem i uczniempl_PL
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord