dc.contributor.author | Guillén, Belén Artuñedo | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2020-10-11T12:59:15Z | |
dc.date.available | 2020-10-11T12:59:15Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 49, Studia Romanica 3 (2008), s. [114]-125 | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/8475 | |
dc.description | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.description.abstract | Przedstawiony artykuł mieści się w obszarze dydaktyki literatury, a ściślej, tekstu literackiego
jako materiału dydaktycznego w nauczaniu języka obcego, przy założeniu, że praca
z nim i ‘na nim’, poza nabywaniem kompetencji językowych i kulturowych, służyć powinna
doskonaleniu kompetencji czytelniczych. Autorka formułuje cały szereg postulatów metodologicznych,
podejmuje krytykę dotychczas stosowanych, tradycyjnych metod nauczania języka
przy zastosowaniu tekstów literackich. | pl_PL |
dc.description.sponsorship | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.language.iso | fr | pl_PL |
dc.title | Le texte littéraire en classe de français langue étrangère | fr_FR |
dc.title.alternative | Wykorzystanie tekstów literackich w nauczaniu języka francuskiego | pl_PL |
dc.type | Article | pl_PL |