dc.contributor.author | Ciesielska, Danuta | pl_PL |
dc.contributor.author | Major, Joanna | pl_PL |
dc.contributor.author | Powązka, Zbigniew | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2020-10-12T06:18:33Z | |
dc.date.available | 2020-10-12T06:18:33Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 65, Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia 2 (2009), s. [37]-50 | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/8500 | |
dc.description | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.description.abstract | The main goal of our studies was eliciting the opinion of graduates
and students of the last year of Master studies on the course for teachers
of mathematics at the Pedagogical University of Cracow. The research
method was a survey questionnaire.
We were interested in opinions on the level of studies at the college,
and professional skills acquired in the study process. Moreover, we asked
the questions concerning the professional career.
In the article we present the analysis of the replies of respondents to
the questions of the evaluation questionnaire form. | en_EN |
dc.description.sponsorship | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.title | Z badań nad sylwetką absolwenta matematycznych studiów w Akademii Pedagogicznej w Krakowie w latach 2001-2007 | pl_PL |
dc.type | Article | pl_PL |