Numer 2 (2009)

Spis treści:
  1. Ułamki algebraiczne i funkcje wymierne - Antoni Chronowski
  2. Recenzja książki J. Gunčagi, J. Fuliera, P. Eisenmanna, Modernizácia a inovácia vyučovania matematickej analýzy - Henryk Kąkol
  3. O różnych sposobach definiowania wartości bezwzględnej liczby rzeczywistej - Antoni Chronowski, Joanna Major, Zbigniew Powązka
  4. Z badań nad sylwetką absolwenta matematycznych studiów w Akademii Pedagogicznej w Krakowie w latach 2001-2007 - Danuta Ciesielska, Joanna Major, Zbigniew Powązka
  5. O nieskończonych ciągach liczb naturalnych, parami względnie pierwszych - Jan Górowski, Adam Łomnicki
  6. Rola programu komputerowego CABRI w rozwiązywaniu matematycznych problemów - Henryk Kąkol, Witold Pająk
  7. Wprowadzenie funkcji trygonometrycznych przez szeregi Eisensteina - Maciej Klakla, Renata Liszka, Vladimir Mityushev
  8. Idea czynnościowego wprowadzania pojęć geometrii elementarnej z pomocą kursu e-learningowego - Magdalena Kucio, Tadeusz Ratusiński
  9. Zastosowanie technologii informacyjnej w kursie rachunku prawdopodobieństwa z elementami statystyki opisowej dla przyszłych nauczycieli matematyki - Jarosław Leżański
  10. Wybrane problemy zadań konstrukcyjnych na płaszczyźnie euklidesowej i wykorzystanie do ich rozwiązywania twierdzeń geometrii rzutowej - Ewa Lubaś
  11. O zastosowaniu sumowania według Eisensteina do pewnej sumy podwójnej - Agata Matczyk, Vladimir Mityushev, Zbigniew Powązka
  12. Praktyka kształtowania matematycznej twórczości uczniów - Antoni Pardała
  13. Diagnoza wiedzy uczniów szkół ponadgimnazjalnych i studentów matematyki na temat związku twierdzenia z jego dowodem - Halina Pieprzyk, Anna Żeromska
  14. O fałszywych przekonaniach obserwowanych na zajęciach z analizy matematycznej - Zbigniew Powązka
  15. Komputer jako narzędzie badania sytuacji zadaniowej w długoterminowej pracy domowej ucznia - Renata Wojtuś

Recent Submissions