O fałszywych przekonaniach obserwowanych na zajęciach z analizy matematycznej
Oglądaj/ Otwórz
Autor:
Powązka, Zbigniew
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 65, Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia 2 (2009), s. [213]-223
Język: pl
Data: 2009
Metadata
Pokaż pełny rekordOpis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".Streszczenie
In this paper we present the results of our research carried out
among the students of the first, second and third years of mathematical
studies in the years 2003-2006. The research was focused on the diffi-
culties these students faced in understanding the fundamental notions
of the mathematical analysis such as: a limit, continuity, differentiability
and integrability. These special problems, described in this paper, are
called "false beliefs".