Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPowązka, Zbigniewpl_PL
dc.date.accessioned2020-10-12T07:17:19Z
dc.date.available2020-10-12T07:17:19Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 65, Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia 2 (2009), s. [213]-223pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/8510
dc.descriptionDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.description.abstractIn this paper we present the results of our research carried out among the students of the first, second and third years of mathematical studies in the years 2003-2006. The research was focused on the diffi- culties these students faced in understanding the fundamental notions of the mathematical analysis such as: a limit, continuity, differentiability and integrability. These special problems, described in this paper, are called "false beliefs".en_EN
dc.description.sponsorshipDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.titleO fałszywych przekonaniach obserwowanych na zajęciach z analizy matematycznejpl_PL
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord