dc.contributor.author | Powązka, Zbigniew | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2020-10-12T07:17:19Z | |
dc.date.available | 2020-10-12T07:17:19Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 65, Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia 2 (2009), s. [213]-223 | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/8510 | |
dc.description | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.description.abstract | In this paper we present the results of our research carried out
among the students of the first, second and third years of mathematical
studies in the years 2003-2006. The research was focused on the diffi-
culties these students faced in understanding the fundamental notions
of the mathematical analysis such as: a limit, continuity, differentiability
and integrability. These special problems, described in this paper, are
called "false beliefs". | en_EN |
dc.description.sponsorship | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.title | O fałszywych przekonaniach obserwowanych na zajęciach z analizy matematycznej | pl_PL |
dc.type | Article | pl_PL |