Struktura i spójność tekstów tworzonych przez niesłyszących gimnazjalistów
Oglądaj/ Otwórz
Autor:
Korendo, Marta
Źródło: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 56, Studia Logopaedica 2 (2008), s. [331]-343
Język: pl
Data: 2008
Metadata
Pokaż pełny rekordOpis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".Streszczenie
Linguistic material gathered by the author of the paper proves univocally that the lack of
linguistic competence in deaf pupils in secondary school for children with special educational
needs occurs both in spoken and written Polish language. Texts created by deaf children are
usually not cohesive, hardly with possible to perceive and only rudimentarily fulfilled the
sender’s intention.