• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Paedagogica
  • 2014, Studia Paedagogica 3
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Paedagogica
  • 2014, Studia Paedagogica 3
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Miejsce rodziny w procesie wspomagania rozwoju dziewcząt z zespołem Turnera

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Miejsce rodziny w procesie... (1.740MB)
Autor:
Jakoniuk-Diallo, Anna
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 153, Studia Paedagogica 3 (2014), s. [47]-56
Język: pl
Słowa kluczowe:
Turner’s syndrome
supporting the development
family
Data: 2014
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
Diagnosing Turner’s syndrome is currently perceived as a complex therapeutic problem whose solution requires not only multi-specialist and integrated help of professionals but also engaging the families of girls who were diagnosed with the syndrome into the process of their development. Normalization of the girls’ developmental processes, the development of their interests and abilities as well as social integration depend on the parents and siblings of children with Turner’s syndrome. Thus, the key task of specialists is to provide the parents of a girl suffering from Turner’s syndrome with the knowledge related to the developmental prognosis, possibilities and limitations of the child as well as supporting them in taking care of their child. Only then one can count on a conscious participation of the family in the process of treatment, rehabilitation, and education of a person with Turner’s syndrome.
URI
http://hdl.handle.net/11716/8545
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2014, Studia Paedagogica 3

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image