• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Paedagogica
  • 2015, Studia Paedagogica 4
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Paedagogica
  • 2015, Studia Paedagogica 4
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Wykorzystanie urządzenia Kinect w terapii dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Wykorzystanie urządzenia Kinect... (5.468MB)
Autor:
Piotrowska-Madej, Klaudia
Rauch, Łukasz
Madej, Łukasz
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 172, Studia Paedagogica 4 (2015), s. [134]-151
Język: pl
Słowa kluczowe:
Kinect
mental disability
motoric development
cognitive processes development
therapy
Data: 2015
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
The aim of the article is to develop multimedia programs cooperating with a dynamically developing Kinect technology in order to support the development of children with mental and motoric disability. The article describes the Kinect device, its basic destination and potential possibilities of other uses. The second chapter presents the development of cognitive processes in children with mental disability, followed by the general features of motoric development – correct and disturbed. Chapters 4 and 5 present the development of fine motorics and visual perception as well as their disorders. The next chapter presents, on the basis of these information, a group of games prepared for mentally disabled children with the use of Kinect device. The developed programs allow for the diversification of daily, extremely difficult, intense, and frequent exercises, the aim of which is a comprehensive development of children.
URI
http://hdl.handle.net/11716/8565
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2015, Studia Paedagogica 4

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image