dc.contributor.author | Pellaud, Francine | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2020-10-16T13:57:09Z | |
dc.date.available | 2020-10-16T13:57:09Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 150, Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 3 (2013), s. [120]-127 | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/8683 | |
dc.description | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna
Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w
projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.description.abstract | The article deals with using learners' conceptions to create an interactive book for children
between 5 and 9 years old, about the human procreation and baby's life inside the mother's
womb. A double entry proposes an emotional and a scientifically approach. This special
combination offers to the child different ways to come into this complex knowledge. A special
vulgarisation way proposes some different level of knowledge on the model of the CD-ROM. | en_EN |
dc.description.sponsorship | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna
Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w
projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.language.iso | en | pl_PL |
dc.title | About the utilisation of children’s conceptions to create an interactive book | en_EN |
dc.type | Article | pl_PL |