• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WGB)
  • Artykuły naukowe (WGB)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WGB)
  • Artykuły naukowe (WGB)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The Idea of Sustainable Development in the Area of Environmental Protection at the Lower and High School Level

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
The Idea of Sustainable... (677.5KB)
Autor:
Czerwiec, Karolina
Jancarz-Łanczkowska, Beata
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 174, Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 4 (2014), s. [74]-82
Język: en
Słowa kluczowe:
sustainable development
education for sustainable development
environmental protection
junior high school
high school
Data: 2014
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
Sustainable development of society largely depends on the implementation of the concept of education towards respect and protection of the natural environment. The keyword ‘think globally – act locally’ is increasingly reflected in educational activities and educational schools that through the implementation of sustainable development, spread students’ knowledge about nature conservation among students. The analysis of the data relating to the implementation of sustainable development in the area of environmental protection in the junior high school and high schools has submitted the information that increases pro-environment awareness in Polish schools, and the involvement of teachers and students in activities for the benefit of nature are becoming larger and more diverse.
URI
http://hdl.handle.net/11716/8749
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2014, Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 4
  • Artykuły naukowe (WGB)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image