Syndrom zagubienia dydaktyki techniki
Oglądaj/ Otwórz
Autor:
Furmanek, Waldemar
Źródło: Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1998, Z. 195, Prace Techniczne 6, s. 33-40
Język: pl
Słowa kluczowe:
doktryna krytyczno-kreatywnapedagogika wartości
poliparadygmatyzm
dydaktyka techniki
Data: 1998
Metadata
Pokaż pełny rekordOpis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".Streszczenie
W artykule przedstawiono w sposób syntetyczny stan obecny dydaktyki techniki na tle stanu i kondycji polskiej pedagogiki.
Wskazano kierunki rozwoju badań edukacyjnych, w tym także badań w zakresie problematyki dydaktyki techniki.