Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorFurmanek, Waldemarpl_PL
dc.date.accessioned2020-10-21T12:52:18Z
dc.date.available2020-10-21T12:52:18Z
dc.date.issued1998
dc.identifier.citationRocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1998, Z. 195, Prace Techniczne 6, s. 33-40pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/8868
dc.descriptionDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.description.abstractW artykule przedstawiono w sposób syntetyczny stan obecny dydaktyki techniki na tle stanu i kondycji polskiej pedagogiki. Wskazano kierunki rozwoju badań edukacyjnych, w tym także badań w zakresie problematyki dydaktyki techniki.pl_PL
dc.description.sponsorshipDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectdoktryna krytyczno-kreatywnapl_PL
dc.subjectpedagogika wartościpl_PL
dc.subjectpoliparadygmatyzmpl_PL
dc.subjectdydaktyka technikipl_PL
dc.titleSyndrom zagubienia dydaktyki technikipl_PL
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord