dc.contributor.author | Furmanek, Waldemar | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2020-10-21T12:52:18Z | |
dc.date.available | 2020-10-21T12:52:18Z | |
dc.date.issued | 1998 | |
dc.identifier.citation | Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1998, Z. 195, Prace Techniczne 6, s. 33-40 | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/8868 | |
dc.description | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna
Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w
projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.description.abstract | W artykule przedstawiono w sposób syntetyczny stan obecny dydaktyki techniki na tle stanu i kondycji polskiej pedagogiki.
Wskazano kierunki rozwoju badań edukacyjnych, w tym także badań w zakresie problematyki dydaktyki techniki. | pl_PL |
dc.description.sponsorship | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna
Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w
projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | doktryna krytyczno-kreatywna | pl_PL |
dc.subject | pedagogika wartości | pl_PL |
dc.subject | poliparadygmatyzm | pl_PL |
dc.subject | dydaktyka techniki | pl_PL |
dc.title | Syndrom zagubienia dydaktyki techniki | pl_PL |
dc.type | Article | pl_PL |