Przedmiot technika w opinii rodziców
View/ Open
Author:
Mastalerz, Elżbieta
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1998, Z. 195, Prace Techniczne 6, s. 53-56
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Subject:
nauczanietechnika
opinia
badanie
Date: 1998
Metadata
Show full item recordDescription:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".Abstract
Panujący w społeczeństwie polskim pogląd na temat przedmiotu nauczania „technika” jest zróżnicowany. W odczuciu nauczycieli
techniki w większości szkół jest traktowany zarówno przez nauczycieli, uczniów, jak i rodziców jako przedmiot drugorzędny, mniej
ważny. W celu zweryfikowania poglądów przeprowadzono badania ankietowe wśród rodziców uczniów klas od czwartej do ósmej,
pytając o sprawy związane z nauczaniem techniki w szkołach podstawowych. Artykuł zawiera szczegółową analizę
przeprowadzonych badań.