dc.contributor.author | Mastalerz, Elżbieta | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2020-10-21T13:03:19Z | |
dc.date.available | 2020-10-21T13:03:19Z | |
dc.date.issued | 1998 | |
dc.identifier.citation | Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1998, Z. 195, Prace Techniczne 6, s. 53-56 | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/8870 | |
dc.description | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna
Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w
projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.description.abstract | Panujący w społeczeństwie polskim pogląd na temat przedmiotu nauczania „technika” jest zróżnicowany. W odczuciu nauczycieli
techniki w większości szkół jest traktowany zarówno przez nauczycieli, uczniów, jak i rodziców jako przedmiot drugorzędny, mniej
ważny. W celu zweryfikowania poglądów przeprowadzono badania ankietowe wśród rodziców uczniów klas od czwartej do ósmej,
pytając o sprawy związane z nauczaniem techniki w szkołach podstawowych. Artykuł zawiera szczegółową analizę
przeprowadzonych badań. | pl_PL |
dc.description.sponsorship | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna
Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w
projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | nauczanie | pl_PL |
dc.subject | technika | pl_PL |
dc.subject | opinia | pl_PL |
dc.subject | badanie | pl_PL |
dc.title | Przedmiot technika w opinii rodziców | pl_PL |
dc.type | Article | pl_PL |