Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMastalerz, Elżbietapl_PL
dc.date.accessioned2020-10-21T13:03:19Z
dc.date.available2020-10-21T13:03:19Z
dc.date.issued1998
dc.identifier.citationRocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1998, Z. 195, Prace Techniczne 6, s. 53-56pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/8870
dc.descriptionDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.description.abstractPanujący w społeczeństwie polskim pogląd na temat przedmiotu nauczania „technika” jest zróżnicowany. W odczuciu nauczycieli techniki w większości szkół jest traktowany zarówno przez nauczycieli, uczniów, jak i rodziców jako przedmiot drugorzędny, mniej ważny. W celu zweryfikowania poglądów przeprowadzono badania ankietowe wśród rodziców uczniów klas od czwartej do ósmej, pytając o sprawy związane z nauczaniem techniki w szkołach podstawowych. Artykuł zawiera szczegółową analizę przeprowadzonych badań.pl_PL
dc.description.sponsorshipDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectnauczaniepl_PL
dc.subjecttechnikapl_PL
dc.subjectopiniapl_PL
dc.subjectbadaniepl_PL
dc.titlePrzedmiot technika w opinii rodzicówpl_PL
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord