Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorZielińska, Dorotapl_PL
dc.date.accessioned2020-12-06T12:14:28Z
dc.date.available2020-12-06T12:14:28Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationAnnales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 53, Studia Philosophica 4 (2008), s. [94]-106pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/9779
dc.descriptionDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.description.abstractThe author points out and analyses the foundational assumptions of cognitive grammar. The author sees the substitutions of informationally basic concepts with cognitively basic concepts, the relational description of category, noticing the difficulty with defininig semantically basic term, as well as the function of typical tokens in defining a category as the most important achievements of the approach. She argues that the concept of motivation is the weakest in the sense of testability in empirical sciences.en_EN
dc.description.sponsorshipDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.titleThe critique of the foundational postulates of cognitive grammaren_EN
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord