• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Philosophica
  • 2008, Studia Philosophica 5
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Philosophica
  • 2008, Studia Philosophica 5
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The critique of the foundational postulates of cognitive grammar

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
The critique of... (300.6KB)
Autor:
Zielińska, Dorota
Źródło: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 53, Studia Philosophica 4 (2008), s. [94]-106
Język: en
Data: 2008
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
The author points out and analyses the foundational assumptions of cognitive grammar. The author sees the substitutions of informationally basic concepts with cognitively basic concepts, the relational description of category, noticing the difficulty with defininig semantically basic term, as well as the function of typical tokens in defining a category as the most important achievements of the approach. She argues that the concept of motivation is the weakest in the sense of testability in empirical sciences.
URI
http://hdl.handle.net/11716/9779
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2008, Studia Philosophica 5

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image